FAQ

Hur spårar jag min beställning?

I e-postmeddelandet "Orderbekräftelse och kvitto" hittar du din spårningslänk.

Länken tar dig till distributörens spårningssida med mer information om din leverans.

Det kan ta upp till 24 timmar (mån-fre) från det att paketet skickas från vårt lager tills spårningen uppdateras.

Hur återvänder jag?

Packa föremålen noggrant. Alla returnerade varor måste vara i originalförpackning och i oanvänt skick.

Returnera returpaketet till distributören.

Du måste själv stå för kostnaderna för returen och du ansvarar för att varan returneras med korrekt omslag och emballage.

Spara returkvittot du får från distributören tills du har fått återbetalningen från oss. 

Vår normala returprocess är 14-18 dagar.

Är det säkert att handla online?

Vi använder marknadens bästa krypteringslösning, Secure Sockets Layer (SSL), som krypterar känslig information som namn, adress och annan viktig data som kreditkortsinformation. Det innebär att information som skickas mellan din dator och vår webbplats inte kan läsas av obehöriga. För att säkerställa att din information hålls privat lagrar vi inte betalningsinformation i vår databas.

Hur annonserar jag en vara?

Vi är så ledsna att det har uppstått ett fel på varan du har köpt av oss! Om det är ett mindre fel kan du anmäla detta till vår kundtjänst så tittar vi på ärendet för eventuell ersättning. På så sätt kan du behålla varan och vi kan förlänga varans livslängd, vilket är en mer miljövänlig lösning.

För att vi ska kunna bedöma ditt klagomål kommer vi att be dig om följande:

1. Skicka oss en tydlig beskrivning av hur skadan eller defekten uppstod och när den inträffade.

2. För att dokumentera felet ska du bifoga 2-5 bilder tillsammans med beskrivningen. Defekten ska vara tydligt synlig på minst ett av bilderna. Dessutom måste du se till att bilderna visar hela produkten, en gång framifrån och en gång bakifrån.

3. Kontakta vår kundtjänst

Så snart vi har fått bilder och en beskrivning av felet kommer vi att behandla ditt reklamation så snart som möjligt.

Vi skickar en förbetald returetikett om varan behöver returneras till oss.

© 2024 Tabena, Drivs av WeAssist.no

  • American Express
  • Apple Pay
  • Google Pay
  • Klarna
  • Maestro
  • Mastercard
  • Shop Pay
  • Union Pay
  • Visa